عید شما مبارک
مِگم که ... دِگه چند ساعت بیشتر به تحویل سال باقی نمانده
سال 89 هم به ساعت های آخر رسید و به شروع سال جدید چیزی نمانده است. تمام دویدن ها و خرید کردن ها و ... تا چند ساعت دیگه تمام میشه و از فردا زندگی عادی شروع میشه.
دوباره به بعضی از فامیل ها یه سری می زنیم و سلام و احوال پرسی میکنیم و میریم تا سال دیگه همین موقع.
نمیخوام از ناراحتی و ها بگم
سال 89 با همه اتفاقات خوب و بدش گذشت. انشاالله سال جدید سالی پر از خیر و برکت و شادی برای همه گرگانی ها و ایرانی ها باشه




مِگم که ... تکیه کلام اکثر گرگانی هاست ... لااقل بیشتر کسانی که من میشناسمشون جملاتشون رو با مِگم که شروع می کنن. قراره تو این وبلاگ از شهرم گرگان و مشکلات و مسائل روزمره این خاک شریف بنویسم