مِگم که ... دیروز گرگان ، شیراز رِ برد

دیروز صبح زنگ زدم صدا و سیما و پرسیدم آیا بازی (بسکتبال) گرگان و شیراز از تلویزیون پخش میشه و وقتی جواب مثبت شنیدم خوشحال شدم.

موقع شروع بازی هم با نیم کیلو تخمه جلو تلویزیون نشستم تا از بازی زیبای همشهری های دلاورم ذوق کنم.

و همینطور هم شد.

پرتاب های بی نظیر سه امیتازی بچه های گرگان دیوانه کننده بود.

واقعا لذت بردم از بازی زیبایی که کردند.


شهرداری گرگان78 - ب آ شیراز 61