برد تیم عقابها
مِگم که ... دیروز گرگان ، شیراز رِ برد
دیروز صبح زنگ زدم صدا و سیما و پرسیدم آیا بازی (بسکتبال) گرگان و شیراز از تلویزیون پخش میشه و وقتی جواب مثبت شنیدم خوشحال شدم.
موقع شروع بازی هم با نیم کیلو تخمه جلو تلویزیون نشستم تا از بازی زیبای همشهری های دلاورم ذوق کنم.
و همینطور هم شد.
پرتاب های بی نظیر سه امیتازی بچه های گرگان دیوانه کننده بود.
واقعا لذت بردم از بازی زیبایی که کردند.
شهرداری گرگان78 - ب آ شیراز 61
+ نوشته شده در جمعه بیست و هفتم اسفند ۱۳۸۹ ساعت 7:54 توسط فرزاد
|
مِگم که ... تکیه کلام اکثر گرگانی هاست ... لااقل بیشتر کسانی که من میشناسمشون جملاتشون رو با مِگم که شروع می کنن. قراره تو این وبلاگ از شهرم گرگان و مشکلات و مسائل روزمره این خاک شریف بنویسم